15. aug. 2013

My phone, my darling...

IPhone 4S, cover fra H&M
- Fotograf: Undertegnet.

Dagens blog challenge skal handle om min mobil. "Hvis os din mobil" for at være helt nøjagtig. Og her er den så, den klassiske, hvide IPhone 4S. Det er den som indeholder hele mit liv stort set; musik, kontakter og så selvfølgelig en røvfuld gemte blogs og blogtools. Det er også via den, at jeg som oftest kommer i kontakt med jer via bloggens Facebookside

Lige da IPhone-telefonen kom ud, var jeg faktisk mere eller mindre imod den. Jeg synes ikke, at den kunne kaldes for "fremtidens telefon", da den var større og mere klodset, end de telefoner jeg pt. havde på det tidspunkt. Men I kender jo den gamle sang om det usagte gruppepres; alle fik efterhånden en, heriblandt min far, og så måtte jeg da lige lege lidt med den. Og så blev jeg håbløst forelsket i mit første æble!

Jeg fik den her telefon i fødselsdagsgave for nogle år siden og jeg blev simpelthen så glad for den! Men som den store klodsmajor jeg nu engang er, så var det også aldeles angstprovokerende at få stukket en telefon af freaking GLAS i hænderne. Og 7-9-13 jeg har indtil videre ALDRIG formået at smadre den! (Selvom jeg har tabt den et par gange... Okay, det er min blog, så lad os være ærlige; rigtig mange gange!)

Udover diverse hjernedøde Apps, så elsker, elsker, elsker jeg det modemæssige ved ens IPhone. Jeg har en million covers i forskellige farver og jeg elsker at tilpasse min telefon til resten af mit look. Mine ynglingscovers er faktisk de billige fra H&M. De er ofte meget bling-agtige og dét kan jeg godt lide. Mit favorit cover var det samme som det her, bare i sort, men det blev efterhånden ret meget voldtaget af min skoletaske, så det blev slidt og rigtig grimt til sidst - desværre! Nu går jeg som regel med det grønne her, fordi jeg synes at det er en vildt fed og frisk farve.

Min top 3-liste over apps:
  1. Spotify - den app er stort set hele mit liv!
  2. Facebook's "Pages"-app - så jeg kan holde øje med jer sweet peas 24/7...
  3. Evernote - en decideret genial studieapp til alle sine notater (den fungerer dog bedst på en IPad på grund af størrelsen på skærmen) Men download den hvis I skal starte på gymnasiet, for den er gratis og bare helt igennem fantastisk!

Jeg er blevet spurgt, om jeg vil skifte til en IPhone 5 (eller en 6'er, nu hvor den sikkert snart kommer. For Gud forbyde det da, at 5'eren når at blive mere end et år gammel!) og det ærlige svar må være, at jeg aner det ikke. Jeg kan godt se, at den både har et mere lækkert design og sikkert også er langt bedre en min gamle 4'er, men jeg bryder mig ikke om, at den er blevet mere "uvenlig" overfor lommer. Ja vidst, den er blevet tyndere - men er til gengæld også flere kilometer lang, så det næsten er umuligt at placere den i en taske eller en lomme. Dét er et stort, fedt minus i min bog. Så nej, jeg ved ikke, om jeg tør tage skridtet endnu. Jeg tror, at jeg vil forblive min IPhone 4S tro, indtil den ånder ud...

Hvilken telefon har I selv?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3