5. aug. 2013

Nye sko!

Sko fra Noa Noa str. 32
Fotograf: HJ

I skal da lige se mine nye skønheder fra Noa Noa. Jeg købte dem sammen med alt undertøjet og var så heldig, at der var 50% på dem. - Og så lige i min størrelse! Det var i virkeligheden min mor som skulle have sko og så så jeg, at de også havde dem til børn. Så haps, haps, haps og PRESMA fik sit par nummer 17.

Jeg glæder mig helt vildt til at det bliver efterår, så jeg kan spankulere rundt i dem! De er SÅ bløde og dufter skønt af italiensk læder. Og så er jeg helt vild med den fine, lille detalje ved åbningen - blonder rocks! (Især når de er i sølv!) Og med mine sølvleggings og en stor, lækker sweater jeg bliver one sexy mama! (Uden de der børn...)

Noa Noa udmærker sig ved, at deres børne- og voksentøj er ret ens. De har samme elementer, så voksne som kun kan passe børnetøj kan trygt købe noget fra børneafdelingen, uden at det ser videre barnligt eller mærkeligt ud. I kan f.eks. se her:

Min mors og mine støvler sammen. De ser ret ens ud, gør de ikke? Jo vist, så har hun en lille hæl på og de er en smule højere i skaftet, men ellers? Det er samme stof, samme farver og har endda de samme detaljer. Så I kan sagtens bruge børneversionen som et alternativ, hvis I mangler nyt tøj eller et par nye sko.

Jeg håber, at I har det fremragende. Jeg har været til kosmetolog og få frisket mine bryn op og ellers ikke rigtigt lavet noget.

I ønskes en fortsat dejlig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3