3. aug. 2013

Undertøjsmonsteret

Undertøjsæt fra henholdsvis "Femilet" og H&M (str. xsmall og 70A) + single trusser fra Hunkemøller str. xsmall
Fotograf: HJ

I dag har jeg været ude og shoppe med mutti og er blevet rigtig forkælet af hende med et ordentligt røvlæs af undertøjssæt. For en gang skyld har jeg fået rigtige sæt - før gik jeg bare rundt med "almindelige" børne underbenklæder til pæne, dyre BH'er - hvilket kan se lidt underlige ud... Men efter en laaaang skattejagt i Næstved Storcenter, fandt jeg langt om længe den store lingeri-skattekiste: dvs. SMÅ BH'er i str. 70A med tilhørende SMÅ trusser til. SCORE!

Hvor end jeg gerne vil have en models krop, så er mine proportioner desværre nok nærmere Quasimodo-stilen. Derfor er det meget svært for mig at finde undertøj som passer sammen i størrelsen. Det er åbenbart exceptionelt mærkeligt, at bruge små størrelser i undertøj.  Jeg gav i hvert fald ekspedienterne sved på panden i dag, da de skulle finde noget som kunne passe mig.

Især BH'er er besværligt på grund af min scoliose. Faktisk vil jeg vove den påstand, at jeg ikke har én eneste BH, som passer mig 100%. Jeg må altid snyde lidt her og der med blandt andet forlængere rundt om kroppen, samt nogle såkaldte "samlere" til BH-stropper. Men så kører det også. (Og PS: sådan nogle strop-samlere giver sindssyg flot kavalergang hvis man som jeg er... Ja. Flad. - Bare lige et tip)

Jeg glæder mig til at få brugt det (især de røde trusser!). Jeg har to røde single-BH'er som vil se sindssyg godt ud til! Generelt bare rødt/sort undertøj er top dollar!

Hvad er jeres ynglingsfarve til det dersens undertøj?
I ønskes en rigtig dejlig aften!

4 kommentarer:

  1. Det er nu heller ikke nemt at finde BH'er til lille skål men stor omkreds. Det er det problem jeg støder på, så forstår din "frustration". Vi kan ikke alle ha' model-mål, men vi må da ha' "krav" på undertøj, som passer.

    Jeg elsker selv kombinationen af sort og lilla :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig Mariesen!

      Ja du har ret i, at det sgu kan være ret så frusterende det dersens undetøj! Men man vil jo have noget ordentligt og så må man acceptere, at man får en over snudeskaftet engang imellem, når nu man absolut skal være så stædig! ;-)

      Åh ja, sort og lilla er også bare såååå fint! Min personlige ynglingsfarve er lilla - sådan til generelt alt og som du kan se på ovenstående billeder, så bærer det da også præg af mit valg af undertøj :-P

      Du ønskes fortsat god læselyst på bloggen! <3

      xoxo
      PRESMA

      Slet
  2. Har lige kigget din blog igennem, og den er super fin! :)
    Kig gerne forbi min og følg gerne på Bloglovin!
    http://loouwhoo.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig!
      Tak skal du have :-)

      Jeg har lige været omkring din blog - den er virkelig fed og gennemført! Thumbs up! :-D

      Fortsat god læselyst på bloggen.

      xoxo
      PRESMA

      Slet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3