14. okt. 2013

Bag om på P1





Fotograf: JK & undertegnet

Hej med jer søde tøser!

Det er en meget, meget træt PRESMA som skriver dette indlæg. Jeg har lige været i bad og de sidste rester af mine store krøller i håret, samt min lækre 400-kroners-make-up er nu skyllet væk. Men heldigvis har jeg en masse minder (og billeder) fra en rigtig spændende dag på Danmarks Radio. 

Jeg skulle jo medvirke i P1's ungdomsprogram "Klubværelset", hvor jeg udover at blive interviewet, skulle agere model til et stort fotoshoot (billederne bliver til plakater, samt bliver lagt på P1 "Klubværelset"s hjemmeside). Især dét var meget underligt. Bevares, det var skideskægt og en kæmpe oplevelse, men det var også grænseoverskridende og en smule spøjst. For hvor lækker jeg nu end ser ud til at være, så er jeg jo ikke model - og det bliver jeg heller aldrig. 

Men ja, jeg så mega godt ud (desværre kan I ikke se min make-up ordentligt her, men det kommer man til at kunne på de "rigtige" billeder) og ja, jeg nød opmærksomheden i fulde drag. Og den glæde jeg har oplevet i dag, vil jeg rigtig gerne dele med jer. Derfor har jeg lagt et par "bag om"-stemningsbilleder på bloggen, så I kan få en fornemmelse af, hvad der skete henholdsvis hos kosmetologen, ved modtagelsen i DR-byen, selve shootet og så selvfølgelig interviewet. Og da det jo bliver til et radioprogram, skal I huske at nyde disse eksklusive interview-billeder! 

Og jeg hørte rent faktisk efter hvad I sagde og tog IKKE min pull-over på (men til gengæld tog jeg mine stiletter på - og I havde ret; De så FANTASTISKE ud til!) Så tusind tak for hjælpen <3

Programmet bliver sendt på P1 på onsdag (d. 16 oktober 2013) kl. 15.03 - ja, det er et lidt underligt tidspunkt, men sådan er det nu. Forhåbentlig vil I høre på at PRESMA fortæller lidt om alt og ingenting... Hvis I ikke får hørt det, så kommer det ud på podcast (som jeg linker til, når jeg får adgang til de rigtige billeder) 

Nu vil jeg hoppe i kassen efter en laaaang dag og få min skønhedssøvn. 
I ønskes en god nat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3