11. okt. 2013

Chanel look a like

Trøje fra Zara str. 13-14 år, øreringe fra Dyreberg Kern, ur fra www.newlook.com
Fotograf: HJ

Godaften sweet peas! 
 - Har I haft en dejlig dag? 

Jeg har selv haft en dejlig dag, hvor jeg blandt andet fik skudt efterårsferien i gang på bedste Chanel vis. Eller... Noget der minder om Chanel i hvert fald. Og hvordan går man så i "noget som ligner Chanel"?

Jo, man tager et styks tweed-lignende trøje fra Zara, tværer noget rødt - og en anelse klovnet - læbestift i skærmen og så topper man det med diverse guldsmykker. 
Efter jeg har fået briller skal der efterhånden ikke så meget til, at jeg ser meget ældre ud end jeg egentlig er - og meget mere klassisk. Hvad kan kære, gamle Hilfiger dog ikke hjælpe med?? 

Uret især skal I holde ekstra meget øje med; For udover dét simple faktum at jeg har købt det med rabat og derfor til meget billige penge, så er det lillebitte og har en skidesmart lukkemekanisme. Det er simpelthen to snore som er bundet sammen med en perle og så strammer man bare til - det betyder altså, at alle - og der blev sagt ALLE - kan bruge det. Win win-situation siger jeg bare! 

Og nu til en lille afsløring: på mandag kl 16 er jeg blevet inviteret til at blive interviewet til P1's ungdomsprogram "Klubværelset"! Udover at det er et almindeligt interview, så bliver det også kombineret med noget reportage OG noget fotoshoot. Jep, PRESMA kommer op på lærred! 

Det bliver SÅ fedt og jeg glææææder mig som et lille barn der glæder sig til juleaften. Og I kender mig jo - jeg har allerede tænkt over hår, make-up og købt noget nyt tøj. - For hallo, mit gamle tøj er jo li'ssom ikke fashion nok, vel?? Tsk...

Det bliver ikke sendt live, så jeg kender ikke sendetidspunktet endnu. Lige så snart jeg kender det, så giver jeg et praj. Og hvis ikke jeg når at få det at vide, inden det bliver sendt - så linker jeg da bare til den online podcast! Så kan I sidde og høre/se på PRESMA med jeres smarte mobiltelefonsapperater.

I ønskes en superhyggelig efterårsferie - og en dejlig weekend!
Jeg vil prøve at få flettet et sneakpeak af mit "P1"-tøj ind her i weekenden - og mon man så ikke skulle til at få lavet endnu et indlæg til min videodagbog? Så skynd jer at få sendt nogle spørgsmål af sted hvis I vil spørge mig om noget til den næste video!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3