31. dec. 2013

Happy New Year

Buksedragt fra Ellos str. 110-116, bælte fra Sister Point str. 65 cm, øreringe fra Dyreberg Kern, armbånd fra Pilgrim, neglelak fra Chanel ("Gold Fiction")
Fotograf: HJ

Here I am - again. Tilbage efter en hård omgang SRP-skrivning og en masse sygdomsforløb. Og tror I så ikke, at jeg har fået feber igen, selvom jeg nu har fri? Jamen tak for den da! Men jeg er her og bloggen er nu sparket i gang igen - selvom den og jeg højest sandsynligt er lidt rustne i det. Skal vi ikke bare aftale, at jeg bliver en langt mere stabil blogger fra nu af? Jeg har nemlig savnet jer sindssygt meget og har haft blogabstinenser i lang, lang tid. Jeg håber, at I tror mig, når jeg siger, at jeg har tænkt på jer hver evig eneste dag - også selvom jeg ikke har blogget. Jeg har haft konstant dårlig samvittighed og er stadig i gang med at finde en måde, hvorpå jeg kan rette op på mine lange tavshedsperioder. Om det lykkedes vides ikke endnu...

Men nu må I ikke tro, at det kun er på grund af nytårsaften, at jeg har valgt at leve op igen i cyperspace. Næ, jeg har faktisk også en anden anledning. De mest årvågne af mine læsere ved det sikkert allerede: I morgen er det nemlig præcis ét år siden, at Pretty Small Amalie skrev sit første indlæg og startede sin nye afhængighed som modeblogger. Og det er simpelthen så underligt! Havde jeg vidst, hvor stort et ansvar det er at være blogger, så havde jeg nok tænkt mig om en ekstra gang, inden jeg startede. Jeg har indset, at et handicap og en frivillig bloggerkarriere ikke nødvendigvis hænger skidegodt sammen! Men nu er jeg her og jeg elsker jo mit "fag" som fashionista i ministørrelse - og så elsker jeg jer, mine kære miniature skønlinger! Så at stoppe for alvor er absolut ikke en mulighed i mit univers! Meningen var at jeg ville have forberedt en fødselsdagskonkurrence, men så fløj tiden og her er vi så. Uden gave. Pis... Jeg ville også gerne have julehygget på bloggen og selvom mine venner kalder mig for Grinchen, så er det altså ikke tilfældet her. Jeg LOVER, at til næste år hvor der ikke venter et Studieretningsprojekt og lurer, så skal jeg få den største julenisse til at brække guirlander op på jeres skærme!


Og bør man så ikke lige nævne klunset engang? Det er jo ikke fordi, at det er et komplet nyt outfit, men da jeg ikke er helt på toppen og at jeg bare skal holde nytår i familiens skød, besluttede jeg mig for at skippe balkjolen og tage noget mere behageligt på. Og her er min legendariske buksedragt så skøn - den er jo i bomuld og kan strækkes, så der er en hel anden komfort og bevægelighed i den end i en latterlig, teltlignende flødeskumskjole. Jeg har heller ingen stiletter på i år - hvorfor skulle jeg? Jeg har derimod valgt at fokusere på de små detaljer: en flot neglelak, en glitrende makeup og nogle fede accessories. Jeg har valgt, at guld skal være den røde tråd i år. Sidste års nytårsaften var det sølv, så nu må det være dens skinnende pendants tur. Bæltet er måske knap så comfy, men pænt er det jo. Øreringen har I set før, så der er ikke så frygtelig meget mere at skrive om dem. Armbåndet derimod er en julegave og jeg elsker det! Det passer perfekt, idet det er knyttet og derfor kan strammes helt ind til mikro håndled - som jeg jo er blevet udstyret med. Sommersummarum, jeg ser pissegodt ud - hvis jeg selv skal sige det! Og så kan feberen bare skride. Jeg har foundation - ha!

Jeg håber, at I får en rigtig dejlig aften, at I har fundet det perfekte outfit, som passer jer og at 2014 vil være året, som bringer lige netop jer held. Og indtil da, så ses vi i det nye år, hvor I alle er inviteret til et hyggeligt fødselsdagsgilde.

Rigtig godt nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3