7. jan. 2014

Et mikroskopisk, men gyldent indlæg

Gold fiction fra Chanel (Limited edition)
Fotograf: HJ

Det er efterhånden almindelig kendt her på bloggen, at der bag skærmen sidder en ærke Chanel-fanatiker. Og så kan man så spørge sig selv, hvorfor jeg ikke har gjort det til en decideret samling - som også indeholder de mere sjældne lakker? Mit professionelle svar ville være, at det er fordi jeg gerne vil kunne bruge det, som jeg køber. Mit ærlige svar er, at jeg er for langsom til rent faktisk, at kunne nå at købe limited edition-lakkerne... 

Men så har man jo gode gamle Trendsales ved hånden. Og her har jeg for nyligt købt to sjældne lakker: en turkis (den kommer på bloggen senere) og så denne lækre, lille sag. Jeg har ønsket mig en gylden neglelak fra Chanel i et par år nu, men jeg har altid vidst, at det var en af de svære (og dyre!) at få fingrene i. 

Og så kom den sgu her lige før jul - hvor perfekt timing er dét ikke lige?? Okay indrømmet, den var dyr og ja, jeg burde have gemt pengene til større julegaver, meeeen.... Den er jo så pæn! -Og skinnende! Så hvis I ser den - køb den! Presma gentager: køb den for helvede! Jeg er ikke sikker på, at man får chancen igen. Det var et lille aftenindlæg om mit nyeste "barn" i Chanel-familien. 

I må sove godt! Sweet dreams <3

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3