4. jan. 2014

Januarudsalg del 3: "Bling bling"

 Smykker fra Pilgrim (ringe i justerbarstørrelser)
Fotograf: JK

Så er vi ved, at være ved vejs ende med hensyn til min januarudsalgsfangst. Men I skal da lige se resultatet af en skadeunges handlinger: et ordentlig røvlæs bling er nu kommet i hus. Og ja, jeg har kun ti fingrer, så hvad skal jeg med så mange ringe på én gang og nej, jeg har reelt ikke plads i mit smykkeskrin. Men jeg kan ikke stå for noget som skinner, sådan er det bare!

I ved jo, at på grund af mine bittesmå fingrer, så har jeg utrolig svært ved at passe ringe. Men Pilgrim har pt. et utrolig stort udvalg af justerbarringe, så mit liv er officielt fuldendt! Så hvis I mangler glitter til fingrene, så prøv at tjekke Pilgrim ud - og nu hvor der er 50% rabat grundet af januarudsalget, så er der kun ekstra meget grund til at købe dem! Men I skal lige advares: hvis man trykker ringene tilpas meget sammen, uden at banke spidserne sammen, så kan de godt sidde og generere. Jeg ved ikke med jer, men når jeg rent faktisk finder ting i min størrelse, så bliver jeg utrolig tolerant med diverse gener. 

Og så røg der også et par glitrende, Hollywood-ish øreringe ned i kurven - ups! Jeg har længe manglet nogle creoløreringe til fester og da jeg så, at de her havde masser af sten på og kostede det halve, så bliver pladsmangel i smykkeskrinet lige pludseligt et meget, lille problem!

Udover en masse skinnende, har jeg også på opfordring af bloggen Pudderdåserne købt en fladet foundationbørste fra Nilens Jord's "Black Diamond"-serie. Jeg har allerede prøvet den og den er virkelig fantastisk til at stimble ens foundation på (personligt foretrækker jeg dog at kombinere børsten med en almindelig foundationbørste til de mere kurvede steder af ens ansigt: kæben og under øjnene eksempelvis) Men den kan helt klart anbefales!
Foundationbørste fra Nilens Jord's "Black Diamond"-serie
Fotograf: JK
I må have en fantastisk lørdag aften!
Hygge-hejsa!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3