5. jan. 2014

Sleepy Sundag - nu med får!

Vest fra Noa Noa str. 10 år, langærmet fra H&M str. 8-10 år, bukser fra H&M str. 110, halskæde ukendt
Fotograf: HJ

 Så er det sidste dag af min kombineret læse/juleferie og det kan i den grad mærkes! Jeg er på en gang et omvandrende sleepyhead som ingenting gider og et totalt overskudsmenneske, som rydder og gør klar til studielivet igen. Det er lidt underligt... 

Men til trods for den flygtige overskud, så har jeg været forholdsvis "sumpende" at se på: jeg tog min nye vest på - primært fordi jeg fryser hele tiden, en almindelig hvid bluse og et par helt almindelige jeans. Jeg besluttede allerede i morges, at mit tøj i dag skulle være så tilpas komfortabelt, at jeg kunne holde ud at rydde op mens jeg havde det på (jeg har engang ryddet op i både kjole og nylonstrømper - dét kan absolut ikke anbefales!) 

I forgårs skrev jeg, at min vest allerede var blevet en af mine ynglingsting i klædeskabet og nu hvor jeg rent faktisk har haft den på, kan jeg kun give mig selv ret. Den er simpelthen for læ-hæ-kker! Både varm og vinterpraktisk, men også super sød i detaljen, så den pifter et almindeligt outfit gevaldigt op. Win win-situation lige dér! 

Jeg håber, at I har det dejligt og at jer som skal starte igen i morgen ligesom undertegnet ikke er alt for depri - vi klarer den! Nu vil jeg trøsteshoppe på ASOS... 












PS: Har I lagt mærke til mit hår? I sommers skrev jeg på bloggens Facebook-side, at jeg var begyndt på New Nordic's naturlige "Hair Volume"-hårforlængelseskur. Jeg lovede jo, at komme med opdateringer, når man kunne se resultater og dét kan man da i hvert fald nu! Vi er et fingerled nær målet: rumpe here I come!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3